Gossip Girl taferelen xoxo - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Romy Alberts - WaarBenJij.nu Gossip Girl taferelen xoxo - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Romy Alberts - WaarBenJij.nu

Gossip Girl taferelen xoxo

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

26 Maart 2013 | Zweden, Stockholm

Er zijn al weer heel wat weekjes voorbij en er is van alles gebeurd in Romy land. Ik heb veel bezoek gehad van mijn lieve vriendinnetjes uit het zuiden!

Natuurlijk was Yvonne hier het aller eerst en kwam ze met het grote nieuws dat ze ging trouwen!!! Jeetje jeetje wat worden we oud en volwassen... Natuurlijk hebben we even een top Bachelor weekend gehouden hier in Stockholm. We hebben ringen gezocht, jurken bekeken, alcohol gedronken, naakte mannen gezien(weliswaar in de sauna maar blijft leuk om te zeggen). Een weekend om niet te vergeten dus en Ik wens Yvonne en the Lucky basterd van een Peter heel veel geluk met elkaar in Qatar .. Maar oweeee als Yvonne een theedoek om dr hoofd moet want dan kom ik dr halen en sleur ik yvonn mee terug naar Nederland!

Ook is adje patatje langs gekomen en hebben we haar pre b-day party gehouden. Ze kwam op donderdag avond en vertrok zondag ochtend. We hebben super veel leuke dingen gedaan en zijn overal geweest: bos/ stad/ koffie bar/ koffie bar/ lunch bar/ koffie bar/ sky view op de globe/ ect ect. Het was een top weekend dus en we hadden prachtig weer!

Op zondag Addy uit zwaaien en Sigrid ophalen hahaha! Toen kwam het avondje illegaal in het hotel slapen. Sigrid blijft hier 2 weken omdat ze een research moet doen en daardoor kon ze de eerste week in een mooi hotel slapen en de tweede week bij mij in mn minikamer ubernachten. “# ik gooi er af en toe even wat Deutsche/ Zweedse/ Engelse termen door heen want ben heel internationaal aan het worden’#. Owja ik wilde vertellen dat ik de eerste nacht dus gewoon mee naar binnen was gelopen en dat ik stiekem ook nog een lekker hotel ontbijtje mee gepikt heb! OOOOWWWWW vuile gierige Hollandse student! Ja ja I know… Ik voelde me zo schuldig dat ik woensdag nog een nachtje en een ontbijtje heb meegedaan.

Maandag waren we lekker uit eten gegaan bij Vapiano. Woensdag waren we lekker mosselen gaan eten in een Frans restaurantje samen met een leuk collegaatje Maria. Vrijdag zijn we gaan langlaufen.. naja langlaufen… vraag sigrid maar om verdere details ;) hihi nee hoor sieg ging helemaal top!. Toen zijn we afgelopen zaterdag met een winter boottocht mee gegaan. FREEZINGGG maar wel heel leuk!

Vanaf Nu begint het gossip girl gedeelte van het verhaal.
We wilden wel uit, niet uit, wel uit niet uit, uiteindelijk besloten we om de wijn open te maken en toch uit te gaan. We wisten niet waar we precies heen moesten dus we hadden besloten om richting stureplan te gaan.

We gingen met 0.0 expectations die kant op omdat we niet veel geld hadden en we wisten dat je best veel geld nodig hebt om hier goed te stappen. Dus wij 30 euro pinnen.. vind ik best genoeg voor een avond . Wij lopen een beetje richting centrum een zien opeens een club. Het was al verdacht stil in de rij maar goed wij gingen gewoon lekker achter 3 gasten staan… binnen 2 minuten waren we binnen. Achteraf gezien stond er een mega mega lange rij aan de zijkant!! Via Maria heb ik gehoord dat je normaal 45 min in de rij staat en dan bepaald de uitsmijter of je rijk en knap genoeg bent om naar binnen te gaan.. .. wij stonden zonder het te weten in de VIP rij hahahah en thanks too de 3 gasten voor ons mochten we er langs. Nouja wij 18 euro pp betalen voor de entree. Het was echt een club met allemaal mooi en vooral duur geklede mensen, mooie lichten, goede muziek, attitudes, cocktails en kijk mij eens mooi zijn mensen. Ik had nog maar 12 euro dus besloot om een Heineken biertje te halen. NOT NOT NOT DONE. Kan eigenlijk echt niet !Maar daarom vond ik het leuk. Moest even een soort van statement maken :P

Oke dus wij stonden op een gegeven moment bij die 3, in veels te dure pakken geklede jongens om even te kletsen. Komt er opeens een mega mega mega MEGA grote champagne fles op tafel te staan GREAAAAT AWSOMNESS!! Vanaf toen is de avond helemaal los gegaan en hebben we ons misdragen en kwam onze ware aard als cheap Dutch students naar boven. Gelukkig waren die gasten niet ons type, rijk, zonder verwachtingen en heeel erg grappig en open minded. Echt een stelletje Loempoess. Natuurlijk was 1 mega fles champagne van meer dan 300 euro niet genoeg dus bestelde ze er nog 1 :D Even more AWSOMNESS in the club! Van af toen weet ik het verhaal niet heel goed meer na te vertellen… ik weet dat we 5 verschillende metro’s hebben gepakt om thuis te komen.. en op elk station stonden weer gasten waarvan ik dacht dat we ze kende.. heel vaag.. maargoed we waren weliswaar om half 6 tuis. De zondag kan ik in 1 word beschrijven: KATER

Maaar heb me nog nooit zo gossip girl achtig gevoeld and ME LIKE

You know you love me!

XOXO Gossip girl

  • 27 Maart 2013 - 07:57

    Daniëlle:

    Hahah Room echt geweldig dit verhaal!! We miss youuu
    Xxx

  • 01 April 2013 - 11:08

    Daddy:

    hey dochter je schrijft geweldig, maakt te gek leuke dingen mee, maar ben ook blij dat ik niet alles zie en weet. Let op jezelf, geniet en pluk de dag. Goed bezig. ohja en ben blij dat je stage ook goed gaat......

  • 07 April 2013 - 22:24

    Sigrid:

    Wanneer komt deel 2:' upper east siders' uit :P?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 8175

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Once upon a time in a land called Sweden

Landen bezocht: