Gossip Girl taferelen Part 2 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Romy Alberts - WaarBenJij.nu Gossip Girl taferelen Part 2 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Romy Alberts - WaarBenJij.nu

Gossip Girl taferelen Part 2

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

18 April 2013 | Zweden, Stockholm

The story continues...

Ja ja alsof 1 gossip girl avond niet genoeg was, hadden we gewoon nog een onvergetelijke avond beleefd! Sieg en ik hadden kaartjes voor Headhunterz Black Xl! Zoals we normaal gewend zijn, duren onze feesten in Nederland ongeveer tot 7 uur s ochtends , maar hier in Stockholm gelukkig een keer tot 03:00. Dit betekende dat we kaartjes voor 40 euro hebben kunnen krijgen.

Het feest was kleinschalig maar wel met een dikke line up! Het vond plaats in een super vette club met uitzicht over het water! Muziek was geweldig, boxen waren goed, dj’s draaiden lekker, er hing een super goede sfeer, en ook nog (Geloof het of niet!!) GRATIS WATER. Like what the F, is this real??

Maargoed, echt een top avond dus. Ondertussen waren we in contact gekomen met MC Villain en het was leuk dat hij af en toe de tijd nam om even een praatje te maken :D. Toen uiteindelijk het laatste nummer gedraaid was, werden we (op de 1 of andere manier) over het hek heen gesleurd en mochten we het podium op (terwijl iedereen er nog stond).

De-block & s-te-fan waren net klaar met draaien en toen mochten we achter de draaitafel ff met hun praten. SUPER AWSOME!

Na even gekletst te hebben Villain en De-block & s-te-fan, mochten we nog ff blijven hangen back stage. Dit is het voordeel als je als enigste 2 Nederlanders op een Zweeds feest bent met Nederlandse Djs

Op dit punt van het verhaal waren we niet erg geliefd bij de security, we zijn er namelijk bijna uitgekickt hahah omdat iedereen de zaal uit moest. Villain had geregeld dat iemand onze jassen ging halen en dat we konden blijven NICE! Naja oke oke toen uiteindelijk gedag gezegd , alles prima, we lopen naar Slussen (metro station) om richting huis te gaan, worden we gebeld door Villan dat de metros niet meer rijden en of we zin hadden om naar het Hilton te komen voor een after party en dan konden we meteen internet checken voor de metro tijden. Aber naturlich gaan we naar het Hilton!

Uiteindelijk hebben we een hele tijd gezellig in de lobby ge-chilled met De-block & s-te-fan, Villain, Korsakoff, Vince en nog een aantal andere leuke mensen :D. Echt lief dat iedereen gewoon super chill was tegen ons. :)

Oke het weekend daarna was het Family time in Stockholm want die papa en die mama kwamen. Ik had lekker een extra dag vrij op vrijdag en heb dus heel veel leuke dingen kunnen doen! We hadden ook een Stockholm kaart mee gekregen van mn werk waardoor we gratis entree hadden op alle musea en boottochtjes. Super Nice!

Het weekend daarna kwam Ass-Jan :D hahah Gert betekend Kont in het zweeds dus vandaar deze nieuwe bijnaam. Maarja Ass-jan had natuurlijk vertraging met het vliegtuig en vandaar dat ik om half 3 snachts nog ff naar centraal station kon rijden om vervolgens weer om 6 uur op te staan. Hahah maakt allemaal niet uit!

Toen wilden we zaterdag naar Sigtuna gaan (oudste dorp van zweden) met de auto. Tot dat Ass-jan opeens zei ‘’ Whattt ze hebben ingebroken”!! SODEMIETER ze hadden dus gewoon mn freaking slot van mn auto opengebroken (super professioneel gedaan btw). De Mongols hadden niet door dat ik een geheime la onder mn stoel heb en daardoor hebben ze me radio en tot tom gewoon laten liggen. LOSERSS !!! Ze hebben gvd wel 10 kronen (1 euro) gestolen whahah maar me Nederlandse 50 centje hebben ze laten liggen. IK was nog heeeel ff bang dat ze mn knal oranje hartjes bril hadden gestolen!! (en JA in de auto, zit ik achter het stuur met een Nederlandse knal oranje hartjes bril).

Door die verrekte mongols moest ik mn auto laten wegslepen en mn sloten laten vervangen en 3000 kr betalen. Boehhhhhhhh

Maargoed verder was het een heel leuk weekend en zijn we naar een super luxe restaurant geweest en zijn we naar een soort van dierentuin gegaan waar je apen kon aan raken yeahhh!!

Heb nog zoveel meer om over te schrijven maar dat komt volgende keer wel weer!

Toedeledoekie, aufwiederschnitsell en Ses ilater.

Xoxo Romy

• 18 April 2013 - 22:01

Rebec:

Hahaha Romy, echt hilarisch :p alleen jij kan t zo beschrijven. Hoop dat er ook een gossip girl part 3 komt ;) xxxxx